Crazy days

Følg bloggen min på facebook HER.

· T A K E    C A R E    O F    A L L   Y O U R   M E M O R I E S .   F O R   Y O U   C A N N O T   R E L I V E   T H E M   ·

Ble brått noen dager borte fra bloggen, uplanlagt men har skjedd så mye disse dagene så har rett og slett ikke rukket! Kan summere det i 3 kompiser som har sovet her i helgen pga Findings, og fylla i 3 dager med venner for min del! Jobb på fredagen, en fotballkamp som gikk til helvete i Lillestrøm, 17 timer søvn på 3 døgn så tiden har rett og slett ikke strukket til! Men woooow så fornøyd da den vinrøde Adidas buksen min endelig passet, så da dro jeg på meg fish-net sokkene i tillegg så ble kjempe kult – er veldig lavt liv på buksen så fant ut at å bruke body under var gull og den er veldig fin!

Har også begynt å tenke på å fikse på designet mitt til uken, og i løpet av høsten dukker det opp en header ♥ 
 

Hvordan har helgen din vært?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg