For en fantastisk søndag

Følg bloggen min på facebook HER.

 

 


Foto: Kristine Larsen

Wow for en bra søndag, våknet 09:00 for å begynne å ordne i gang med alt jeg skulle ha med i babyshoweren for ei god venninne ♥ Har aldri vært med på sånt før, men alltid gledet meg til noen jeg kjenner får barn så jeg kan være med på å ordne til det! Var utrolig hyggelig, mye folk, mye mat og ikke minst så ble den kommende moren UTROLIG overrasket da jeg tror hun trodde det ikke ville bli noe shower for henne da hun har termin om ganske kort tid! Hun og den lille prinsen fikk så mye fint, gleder meg så til å se masse bilder utover høsten i alle de fine klærne han fikk – han er veldig heldig. Så glad jeg fikk mulighet til å bli med ♥ 

Men gleden ville jo ingen ende ta, så Rosenborg-Vålerenga cupkampen på pub i sentrum med venninner, og det var relativt nervepirrende! MEN FY FADER SÅ GØY NÅR VI ENDELIG ETTER 12 ÅR KLARTE Å KNUSE DE PÅ DERES EGET GRESS, OG SENDTE OSS SELV I SEMIFINALE! WOOOOW FOR ET RUSH. Uken kunne ikke endt bedre og helgen kunne ikke blitt bedre. Fredagen var perfekt, jeg jobbet meg igjennom trøtthet på lørdag med et smil og fikk en så fin søndag i tillegg ♥

· H A P P I N E S S   ·

Flere som har hatt en super helg? / Har du vært med på å arrangere en babyshower før?
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg