Last days of august

Følg bloggen min på facebook HER.


Foto: Kristine Larsen

 

·   T H E R E   I S   A   T I M E   I N   T H E   L A S T   F E W   D A Y S   O F   S U M M E R  
W H E N   T H E   R I P E N E S S   O F   A U T U M N   F I L L S   T H E   A I R   ·

Wow, høsten er fin! den har virkelig begynt å melde sin anmarsj – og da var det perfekt at regndekkene til hundene kom i går! Utrolig fine, og passer kroppstypen dems godt. Var så utrolig slapp i går etter å ha hentet hundene så tidlig, derfor ble det sen blogging i går – og mye søvn på dagen, haha.

Dagen i dag går med til en kortvakt på jobb, så skal jeg kose meg med hundene i kveld! Må nyte de dagene med de nå ettersom fra søndag av så blir de borte til rundt 20. september – ettersom det skjer ganske mye hos meg- nattevakter, fotball, innflytningsfest, Trondheim osv! Men tror september blir bra uansett.

Hva synes du om bildene?

Tips til rainy days-musikk får du her & mine høst-favoritter på salg finner du her.

4 kommentarer

Siste innlegg