Chapter 9 of 12

Følg bloggen min på facebook HER.


 

Da var september i gang, og nå er det faktisk bare 3 måneder igjen til desember. Jeg kjenner at jeg klarer faktisk ikke å vente! Jeg håper og tror at høsten vil gå fort, spesielt når det er så mye spennende som skjer i ukene fremover! Hvis dere ser nøye etter så ser dere kanskje at jeg har ordnet litt på designet i løpet av natten? Ble ganske fornøyd, så nå må jeg bare få på plass en ordentlig header – noe jeg skal få til i løpet av høsten, helst i løpet av denne måneden.

Nå sitter jeg å slapper av med hundene, de er litt daffe om dagen – lurer på om de merker at det blir kaldere ute, de er i hvert fall skikkelig kosegriser og vil helst ligge i sofaen med meg. Må snart begynne å tenke på å sminke meg og få i meg litt ordentlig mat etterhvert for skal jobbe kveldsvakt i dag før jeg endelig har helg jeg også! Nyt fredagen og starten på en ny måned ♥

Hva er dine planer for helgen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg