Mornings like this…

Følg bloggen min på Facebook HER.

Wow, ikke så utrolig værst å våkne opp etter nattevakt når man sjekker Facebook og der lyser det opp foran meg at jeg ble kåret til månedens medarbeider av sjefsgruppen på jobben ♥ Utrolig koselige tilbakemeldinger, og jeg blir veldig stolt – og ikke minst glad for å jobbe på en arbeidsplass hvor jeg virkelig blir satt pris på og de ønsker å se meg lykkes. Dette gir meg ekstra pågangsmot for å gjøre en god jobb denne høsten, uten tvil. Ellers så er det VELDIG deilig med en dag fri etter 3 nattevakter nå, de har faktisk gått veldig fort og har gått bra – lært masse.

Ellers i dag så ender jeg nok opp med å slappe av en del, men må også rydde her og handle inn til helgen ♥ Men tenker at jeg starter dagen rolig med litt suppe og TVD! 

Hva er dine planer for dagen?

6 kommentarer

Siste innlegg