Last weekend

Følg bloggen min på facebook HER.


Foto: Kristine Larsen

Var hjemover på Toten i helgen som var- og wow for en nydelig dag lørdagen var. Høsten + sol = magi. End of story. Neida, men var hjemover en tur for skulle feire bursdagen til venninnen min og da var det fint å ta med pøblene også♥ Viktig at Kikki kommer godt inn i familien og kjenner seg trygg, noe jeg tror og håper at hun gjør! Helgen var veldig fin, bursdagsfeiringen var veldig bra av det jeg husker hahhahahah og vi kom oss hjemover til Oslo i går kveld. Føler meg heldig som har en familie som forguder disse to hundene, gleder meg til å ta meg med de hit til jul igjen – Kikkis første jul♥ Det blir noe spesielt, så er veldig glad jeg får være med på den.



·   F R I Y A Y   ·

Nå er det en ny helg – og jeg har jobbhelg, så blir nok ikke en så alt for spennende helg. Får besøk i dag, så det blir hyggelig! Men ellers så blir det å tjene litt penger, noe som er helt okei. Neste uke skal jeg jobbe natt igjen i 2 uker så gjør meg også mentalt forberedt på det! Har heldigvis et par dager fri før det begynner så jeg får snudd døgnet litt, og hundene reiser til pappaen sin. uansett, god helg ♥

Hva er dine planer for helgen?

8 kommentarer

Siste innlegg