Favoritter

Følg bloggen min på facebook HER.


En av mine to favorittskapninger i hele verden.

·   F A V O R I T T   M A T   ·

Jeg er UTROLIG glad i grillmat og typ BBQ mat(spareribs, burger osv) generelt, og biff. Men av type “junkfood at home” så er jeg så utrolig glad i løvstek i pitabrød med mais, salat, pomfri og blandingssaus av bernaise og peppersaus – kan anbefales på det sterkeste selv om det høres veldig rart ut.

·   F A V O R I T T   F I L M   ·

Favoritt film… utrolig vanskelig å velge, men må nok si Harry Potter filmene. Men av komedie er det “That’s My Boy”, den er såååå morsom.

·   F A V O R I T T   S A N G   ·

Akkurat nå er det nok Shawn Mendes – A Little Too Much

·   F A V O R I T T   K L E S P L A G G   ·

Jeg er jo skikkelig Adidas-addicted så uten tvil alle Adidas plaggene mine blir godt brukt, men faktisk ganske vanskelig å velge… Er jo avhengig av Carhartt lue-samlingen min også, elsker Ralph Lauren trenchcoaten min og ikke minst fuskepelsen jeg fikk tidligere i høst. Vanskelig å velge rett og slett.

·   F A V O R I T T   F A R G E   ·

Det er jo ingen hemmelighet at dyp grønn virkelig er fargen min om dagen, men svart og grå er også en klassiker – og ikke minst vinrød.

Image result for deep green color palette

·   F A V O R I T T   B U T I K K   ·

Matbutikken???? neida hahha. Må nok bli Nelly.com faktisk, eller Zalando og Junkyard står også høyt hos meg.

·   F A V O R I T T   N E T T S I D E   ·

Kanskje Tumblr? Sjekk ut min her

·   F A V O R I T T   B L O G G   ·

Vanskelig å velge, følger mange utenlandske på Instagram så må nok si at kvaliteten i utlandet er nok littttt bedre enn i Norge på den fronten. Men kanskje Madeleine Bitici? eller Madeleine Pedersen som jeg har fulgt i MANGE år♥ 

·   F A V O R I T T   T V – S E R I E   ·

The Vampire Diaries – sjokkkkkkk

·   F A V O R I T T   K J E N D I S   ·

Ariana Grande, hun er et så utrolig bra menneske, fantastisk artist og en utrolig vakker person.

·   F A V O R I T T   S P I S E S T E D   ·

Eldhuset på Grünerløkka! 

·   F A V O R I T T   Å R S T I D   ·

Vinter pga. julen, sommeren pga. at da er det ikke så vått ute(hvis vi er heldige) og mer lys.

·   F A V O R I T T   R E I S E M Å L   ·

Elsket både Amsterdam og New York, vanskelig å velge!


Foto: Kristine Larsen


Spennende med slike innlegg?

5 kommentarer

Siste innlegg