Halloween friday

Følg bloggen min på facebook HER.

·   S O M E   P E O P L E   A R E   B O R N   F O R   H A L L O W E E N ,   A N D   S O M E   A R E   J U S T   C O U N T I N G   D A Y S   U N T I L   C H R I S T M A S   ·

Endelig fredag(men ikke helg enda, for meg), i dag skal jeg på Halloweenfest i byen – det blir nok veldig bra! ♥ Tenker å prøve å få tatt bilde av meg senere – dere kan kanskje gjette hva jeg skal kle meg ut som?

Ellers i helgen så kommer hundene endelig hjem igjen i morgen på formiddagen, og så er det siste nattevakt på en måned i morgen natt! Men regner med at den går veldig fort, og søndagen spiller Vålerenga sin nest siste hjemmekamp i år – så da må jeg jo nesten dit, byttet jo tross av alt bort vakten min for det :- D 

HAPPY HALLOWEEN!

Skal du på neon Halloweenfest i helgen? – i så fall, hva skal du kle deg ut som?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg