Sunday walk

Følg bloggen min på facebook HER.


Foto: Kristine Larsen

·   L A S T   H I N T   O F   A U T U M N   ·

Endelig søndag og en fridag for min del, det var etterlengtet kjenner jeg♥ Sov lenge i sammen med Kikki i dag for å lade opp batteriene før vi gikk en fin tur i solen, er virkelig vakkert her ved Ekeberg når solen skinner på sen-høsten, eller er vell vinter men føler det ikke er ordentlig vinter før snøen faller her. Så dette er vell kanskje siste hintet med høst om man kan si det?


Breakfast for… dinner?

Nå for øyeblikket har jeg kastet i meg en alt for sen frokost etter jeg har satt inn en gulrotkake i ovnen – så gleder meg uendelig mye til den er ferdig! Skal også slå på stortromma og lage oksestek til middag i dag #Konemateriale? I dag er det jo farsdag, men i år så er vi ikke sammen på denne dagen – men har ringt han og gratulert han! Gratulerer med farsdagen alle fedre♥

Hvordan er din søndag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg