Sunday dinner

Følg bloggen min på facebook HER.

·   G U L R O T K A K E   ·

Glemte natron(husket bakepulver) og kanel, så det ble vell mer… “sukkerkake” med vanilje og gulrotsmak? hahah, den var ikke vond… men ikke gulrotkake! Så failet litt, hahah er litt sliten denne uken kan man si? Men jeg skal ha for forsøket da eller hvaaaa.

·   O K S E S T E K   M E D   T I L B E H Ø R   · 

Dette er hva du trenger ↑ + Salt, pepper, vann og krydder til sausen(jeg brukte grillkrydder, hvitløkspulver, paprikapulver, salt og pepper).

Wow, det ble virkelig helt himmelsk!!! Steken ble perfekt stekt, ikke helt i gjennomstekt, men heller ikke slik jeg vil at biffen min skal være – så akkurat perfekt når den enda er litt rosa på det tykkeste. Sausen ble helt nydelig – brukte 3 dl vann, 3 dl av kraften fra stekningen og en pose med kjøttkakesaus fra Toro(ikke så god på hjemmelaget saus), poteter, erter og makaroni! Dette var helt magisk♥ Viktig å unne seg ordentlig mat selv om man bor alene, og er alene. I blant blir det en grandis, tomatsuppe, pølse og pasta og lignende – så perfekt å få til slik her en gang i blant og.

Nå er det snart tid for farmen før Kikki vil ha en siste kveldstur tenker jeg♥

God søndagskveld!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg