Nå kan desember bare komme

Følg bloggen min på facebook HER.

·   D E C E M B E R   I S   C O M I N G   ·

5/6 dager på jobb er unnagjort, så nå mangler jeg bare en siste nattevakt i kveld før jeg endelig har helg! Jeg har brukt starten på min dag på å rydde mer i leiligheten, vaske og støvsuge gulvene og dratt frem adventspynten – beklager for litt dårlige bilder, men beige vegger ødelegger virkelig for lyset inne på bilder på denne årstiden… Helt krise faktisk, men sånn er det. Frokosten i dag ble risengrynsgrøt, klementin, pepperkake og julebrus – julestemniiiing! Kan faktisk ikke vente nå, gleder meg så til i morgen når endelig julekalenderene begynner! This is my time of the year.

I kveld så tar jeg med Kikki på bussen for å hente pakken min fra Nelly etter Black Friday shoppingen, gleder meg veldig til å prøve alt! Så er det noen timer på jobb før jeg reiser opp hit i morgen tidlig for å dusje og ta med meg Kikki på toget for vi skal hjemover til Toten igjen denne helgen også som sagt. 

Flere som har tatt frem advent/julepynten enda?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg