Julegavetips: Til han

Følg bloggen min på facebook HER.
IKKE REKLAME.

Nå er det jo VELDIG snart desember, og jeg synes det er på tide å gi dere lesere litt tips til julegaver, for mange er ikke like tidlig ute med dette som meg. Jeg har jo tidligere vært i et par forhold hvor det har blitt til at det er normalt å kjøpe julegave til hverandre – og jeg har syntes det har vært ekstremt vanskelig å finne noe til han. Men jeg har jo fått litt “trening” nå, og her er mine tips til dere som sitter der å vet ikke hva du skal kjøpe til kjæresten, kompisen, broren eller hvem nå det er – noe av dette fungerer nok til pappa også♥
 

·   C H R I S T M A S   G I F T   G U I D E   –   F O R   H I M   ·


Fred Perry skjorte / 899,-    ·   Sløyfe og tørkle / 89,-(Tilbud)   ·   Fred Perry jakke / 1399,-   ·   Adidas sokker / 119,-
Carhartt lue / 199,-  ·   Gant skjerf / 599,-   ·   Lyle and Scott jakke / 999,-   ·   Adidas genser / 649,-   ·   Fred Perry longsleeve / 499,-
Fred Perry bukse / 899,-   ·   Klokke / 279   ·   Adidas jakke / 799,-   ·   Adidas sekk / 129,-   ·   Adidas jakke / 1399,- 
Calvin Klein t-skjorte / 339,-  ·   Adidas sekk / 90,-(Tilbud)   ·   Calvin Klein boksere / 449,-

 

Hjalp dette deg med letingen etter den perfekte gaven?

3 kommentarer
    1. Veldig fine tips dubhar valgt ut. Her hjemme i huset blir nok disse tingene utenom klær . Gubben liker ikke merke pakker til jul. He he . Men det bryr jeg meg ikke noe om 🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg