Photo is art

Følg bloggen min på facebook HER.

·   T U M B L R   L O V E   ·


For å komme til min Tumblr-side trykk her KRISTINELARS1.TUMBLR.COM
 

Dere som har fulgt meg en stund vet at jeg elsker Tumblr, virkelig. Helt fantastisk sted å hente inspirasjon, slappe av og ikke minst så er det tidsfordriv. Er så utrolig behagelig på kveldene å bare scrolle nedover feeden der inne, inspirerer meg veldig. 
 


Nå holder jeg på å gjøre meg mentalt klar for siste nattevakt for denne uken, må også reise å handle noen småting før jeg starter♥ Nå blir det deilig med helg kjenner jeg!

Har du en Tumblr-konto?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg