En uke igjen til jul

Følg bloggen min på facebook HER.

·   G I N G E R B R E A D D O G    ·

Kikki fikk jo løpetid tidligere denne uken så da måtte Damon til pappaen sin igjen – det var ikke jeg så fornøyd med, for gledet meg jo såååååå til å feire Kikkis første jul med dem begge 🙁 Men de kjører oss hjem til uken så får i hvert fall ønsket snuppen min god jul! Men i hvert fall så var jeg en tur i sentrum i ettermiddag så da kjøpte jeg med body og bleier til Kikki da hun ikke likte trusa så godt så den vred hun av seg hele tiden. Hun ble jo søt da??? Den er kjøpt på Lindex om noen skulle lure, hahahah!

Fikk også handlet inn den siste julegaven for i år, og det er veldig greit å være ferdig med ettersom nå skal jeg ha 3 vakter til på jobb før vi reiser hjem på torsdagen. Det er jo også kun en uke igjen til jul, så synes jeg har vært ute i god tid med gavene i år! 

Var i bursdag i går til en god venninne, så er litt redusert i dag ettersom det har vært lite søvn denne uken, for drakk jo ikke veldig mye akkurat, men blir veldig greit å ta det rimelig rolig i kveld med julekalendere, løvstek og pomfri til middag og potetgull til dessert♥

Ligger du godt ann med julegavehandlingen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg