The Holiday

Følg bloggen min på facebook HER.

Er så utrolig deilig å være hjemme, slappe av og samtidig se alle kjente og kjære igjen. I går var jeg å spiste med en venninne som årets julegave til hverandre, og en annen venninne var på besøk i dag på julelunsj og for å farge håret mitt. Herlig ♥ Så nå er håret mitt blitt frisket opp til jul, i natt så også jeg og mamma “The Holiday” som er viiiiirkelig en nydelig julefilm!♥ 

Nå er det jo lille julaften, så kvelden blir det et “tett program” her med pynting av mammas leilighet, spise god middag, se Grevinnen & hovmesteren og Home Alone – Såååå er det jul!

Hva er dine planer for dagen?♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg