Endelig er julen her

Følg bloggen min på facebook HER.

Minnebrikken til kameraet mitt klarte jo SELVFØLGELIIIIIIG å bli helt håpløs i går kveld, kameraet leser av den men hverken min eller søsteren min sin Mac vil lese den av, eller pcen til mamma… Innholdet er ikke sperret for deling, “kortlåsen” er ikke feil – prøvd begge veiene… Så ja derfor er det dårlige bilder i innlegget, men kan love deg at de fine ordentlige bildene kommer ut her i løpet av julen for minnebrikken vil jo som sagt fungere i kameraet.
 

·   K V E L D E N   F Ø R   K V E L D E N   ·


Deilig kalkunfillet til middag i går kveld, pynting av leilighet og juletre og ikke minst dro jeg på meg julepysjen!

Kvelden før kvelden ble veldig fin altså, god mat, pynting og alt på tv som må sees hvert år! Grevinnen & hovmesteren og Home Alone, så utrolig koselig og like morsomt hver gang. År etter år. Tradisjoner dere, det er så herlig!


·   J U L E M O R G E N ·


Kikki startet sin første jul i fanget mitt♥♥♥♥


Kikkis morgengave – Hundepizza!


Kikkis første jul♥

Ja, bildene ble jo som sagt så som så – men det viser vår fine start på julen i hvert fall! Utrolig trist at Nrk nok et år ikke klarer å gjenskape den “vanlige” Julemorgen, fjernet mange program fra tidligere og endret tidspunkter. Liker det svææært dårlig. Men fikk i hvert fall sett Tre Nøtter Til Askepott, tapt mandelen i grøten og se Reisen til julestjernen. Var også innom familien til mine to venninner for å ønske de en god jul og levere julekort♥ Veldig koselig!

Nå er bordet pyntet, så nå skal jeg kaste meg rundt å få ordnet meg litt. Jeg ser virkelig ikke ut for tiden; lite søvn og mye jobb har tydeligvis gitt meg en bukett med kviser – god jul, hilsen kroppen. Men det er vell det vi har sminke for eller, så håper resultatet blir levbart i hvert fall da! Så håper alle får en helt fantastisk julefeiring med god mat, familie og gaver.

Tenker så uendelig mye på de som er på sykehus i denne tiden av året, som ikke har noen familie eller noen rundt seg og de som lever i fattigdom. Jeg er så heldig som har alt jeg trenger, mat på bordet, familien min og hundene – veldig takknemlig

GOD JUL ALLE SAMMEN

6 kommentarer

Siste innlegg