Etterlengtet bildedryss fra julefeiringen

Følg bloggen min på facebook HER.

ENDELIG har jeg fått ordnet meg en kabel så jeg har fått lagt over de ordentlige bildene i fra julen, huff var jo helt håpløst å bruke mobilen så det orket jeg ikke å holde på med det i mer enn et innlegg faktisk.

Så nok en gang….. 

·   L I L L E   J U L A F T E N   ·​


 

·   J U L A F T E N   ·

 

Det var en så utrolig koselig julemorgen med herlige program på Tven, julefrokost, julegrøt, julebilder – rett og slett julekos! Tror vi alle 4 koste oss veldig, selv om mamma selvfølgelig styret noe fælt. Men er jo slik alltid når man skal hoste julaften, da går dagen slag i slag.


Årets julekjole er “gjenbruk”(hahah) fra Nelly, kjolen finner du her



Snuppa la seg under juletreet når det var noen få gaver igjen og bare “DET ER JEG SOM ER DEN EGENTLIGE JULEGAVEN!”
 

Kvelden var helt fantastisk koselig, god mat og godt selskap og ikke minst helt enormt mye gaver – som dere kan se, var jo så trangt om plassen at mange av gavene måtte legges “bak” treet. Vi koste oss alle sammen tror jeg ♥ Var en veldig fin dag og ekstra spesielt siden dette var Kikkis første jul! Gavene kommer i eget innlegg,

Hva synes du om bildene? / Hvordan var deres feiring?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg