Dette fikk jeg til jul…

Følg bloggen min på facebook HER.

 

·   C H R I S T M A S   I S   D O I N G   A   L I T T L E   S O M E T H I N G   E X T R A   F O R   S O M E O N E   ·
 

Fikk så ENORMT mye fint i år – som dere ser, i tillegg til alt dette så fikk jeg sesongkort på Vålerengas hjemmekamper i 2018, en vinflaske + en gave som ligger hjemme i Oslo og venter på meg. Fikk virkelig enormt mye penger til å være 22 år, man forventer jo ikke akkurat å få så mye fra familien egentlig – i hvert fall ikke jeg. Men jeg setter utrolig stor pris på, og det kommer godt med♥ Hundene fikk jo også veldig mye fint, så de er utrolig heldige som har så mange som bryr seg om dem! Personlig så liker jeg jo enda mer å gi bort gaver, så jeg satt vell enda mer spent på hvordan de andre reagerte på gavene fra meg egentlig men er veldig hyggelig å få så mye fint.

Hva fikk du til jul?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg