Nyttårs-julebord med jobben

Følg bloggen min på facebook HER.

Beklager så mye for sent innlegg, men har vært helt PÅKJØRT i dag for sov under 5 timer i natt før en arbeidsdag på nesten 9 timer, sovnet rundt 01 i natt og måtte opp igjen 05:45…. Så ja, har vært litt sliten i kveld kan man si. Fikk jo ikke sove før nesten 19 i kveld da, typisk men nok klaging♥

I går var jeg jo som jeg skrev på nyttårs-julebord / personalmøte med jobben, utrolig hyggelig og morsomt! Vi er en fin gjeng på jobb. Vi spiste på Thon Hotel slottsparken, veldig god mat vi fikk! Jeg følte meg kanskje i overkant overpyntet, men det går bra – fint å vise at man har en mer pyntet side av seg også med tanke på at jeg 99% av tiden drar til og fra jobb i joggebukse og hettegenser hahha. Etter 3-rettersen så dro vi ut å tok noen øl, så derfor det ble litt sent. Er jo hyggelig når man først er ute selv om jeg måtte jobbe tidlig i dag – ikke mange ganger i året jeg må på jobb så trøtt heldigvis, så da er det greit. 

Har du vært på julebord denne “sesongen”? 

6 kommentarer

Siste innlegg