Dette synes JEG er turn-off hos gutter

Følg bloggen min på facebook HER.


Foto: Tumblr

·   M Y   N O – L I S T   ·

⊗ S M A T T I N G !
Jeg har faktisk ikke ord nok til å beskrive hvor jævlig jeg synes smatting er, seriøst er det så vanskelig å lukke kjeften når man spiser/tygger noe?

⊗ Gutter på Tinder med bilder av seg selv på jakt.
Jeg kunne aldri ha vært sammen med en som driver med jakt, stor-fisking eller den slags da jeg rett og slett ikke synes noe om det. Jeg ser ikke for meg å være sammen med en gutt som får glede av å drepe dyr når jeg selv har dyr. Not up for it at all.

⊗ “Huleboere”
Er generelt sett ikke veldig glad i store mengder kroppshår annet enn på hodet.

⊗ Når han har 0 egne meninger!  
Altså hvor skal jeg starte? Jeg selv har jo ekstremt mange meninger om alt og ingenting, og er totalt avhengig av at noen skal kunne utfordre meg – ikke noen jeg skal måtte lære opp. Det går ikke. Må ikke være uenige om alt heller, men veldig fint med andres syn på ting. Er man totalt uenig om viktige ting så er jo det også håpløst. Men generelt sett så er egne meninger om ting viktig, snakker heller ikke om hva man skal ha til middag eller se på TV, men viktige ting som gjør at man blir kjent og gjør deg til den du er.

⊗ Stygg dialekt
Altså, jeg klarer ikke. Er jo ikke noe de kan noe for, men det går ikke for meg.

⊗ Snakker nedlatende om dyrevern
Ute på byen tuller ofte venner med meg om mitt engasjement om dyrevern, sikkert ekstremt morsomt for dem men jævlig lite tiltrekkende. It’s not cool, hold kjeft.

⊗ Vet ikke hva dem vil
Gutter som tilsynelatende oppfører seg som de vil ha noe mer enn en søndagskjæreste, men så er det ikke sånn. Skjerp deg, ikke gå rundt grøten. Vær tydelig med hva du vil, eller ikke vil.

⊗ Sjalusi
Du eier ikke meg, og spesielt ikke hvis det ikke er noen greie engang? Opplevd alt for mange slike.

⊗ Mangel på humor.

⊗ Rart navn
… Sorry.

⊗ Dårlig hygiene
For eksempel synlig ørevoks i ørene, vond lukt, ustelt, pusser ikke tenner, klipper ikke neglene, holder ikke håret i orden og lignende. Vi er alle mennesker, må ikke være on point alltid, men er du ikke villig til å stelle deg litt for meg i begynnelsen for å imponere litt så er ikke det veldig turn-on akkurat.

⊗ Gutter i Uggs og Canada Goose/Parajumpers
Trenger jeg virkelig å si noe mer? 


Hva gjør deg uinteressert?

Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

8 kommentarer

Siste innlegg