Ønsker for 2018

Følg bloggen min på facebook HER.

Nyttårsforsett? Jeg gir opp. Så fort man bruker det ordet, og lager innlegg om det så kan du nesten garantere at det ikke går i boks. Man skriver om det, tenker på det i en måned eller to og så… Er det gamle vaner som gjelder. Så nå vil jeg kjøre en ny vri, dette er mine ønsker for 2018. Jeg tror at så fort man slutter å legge nyttårsforsett-presset på disse målene så vil man kanskje klare å oppnå noen av dem.

Har forøvrig skrevet et innlegg som blir mer personlig om hva jeg håper at 2018 har å tilby, og litt om hvordan 2017 var. Les innlegget HER.

·   I   2 0 1 8   Ø N S K E R   J E G . . . .   ·





(Gleder meg også forøvrig til det blir mer lys ute igjen så det går ann å ta fine matbilder inne igjen uten gult lys!)

♥ Å trene mer, ha et bedre kosthold, spise mer frukt og grønt, gå mange fine turer og komme meg i bedre form. Veier 15 kg mer enn jeg ønsker, men kan jeg få omgjort noe til muskler og redusere fettmassen så er mye gjort. Jeg ønsker altså å være sunnere i 2018.

♥ Å reise på ferie; Jeg elsker å oppleve nye ting og land, så håper virkelig jeg får mulighet til å reise i år. Vi har familie like utenfor LA så håper at jeg og mamma reiser dit denne sommeren/høsten, hadde vært perfekt. Ellers hadde det vært fint å fått til en jentetur til Polen/London i år, og så har jeg jo familie i Stockholm nå så håper jeg rekker å reise innom der også.


♥ Å få kjøpt flere mer brukt – fikk jo kjøpt Alpha Industries jakken min i fjor vår, det var jo et kjempe-kupp da jeg fikk den for 500 kr og var omtrent ubrukt. Så håper det blir mer av det i år, for noe må man jo gjøre for dette miljøet – og lommeboka, hahah.

♥ Å tilbringe masse tid med hundene – det er jo ikke bare et ønske, men det er jo hverdagen når hundene er hjemme. Men jeg vil oppleve mer ting, og finne på mye gøy sammen med dem! Når man bor alene, jobber og vil opprettholde et sosialt liv så blir det mye av det samme. Så håper dette blir året hvor hundene får mange fine opplevelser sammen med meg! 

♥ Å finne et nytt sted å bo her i Oslo, det er et must for meg merker jeg. Rimelig kjapt, helst før sommeren.


Foto: Arkiv

♥ Å spise flere middager sammen med venner – fordi det er så utrolig koselig! Man må ikke alltid spise ute, er jo hyggelig å spise hjemme også.

♥ At jeg vil få spart opp godt med penger så jeg får betalt en del på studielånet og det jeg skylder mamma(viktig å få bort denne delen så jeg kan begynne å tatovere meg igjen, hahaha), og slik at jeg kan få presset inn en liten ferie. 



(Throwback til min første sak publisert hos VIXEN, trykk på bildet for å komme til saken)

♥ Å bli mer strukturert, komme i gang med journalistdrømmen, opprettholde en oppdatert blogg, få tid til trening som sagt og alt annet som er viktig her i livet.

♥ Å prøve og spise mindre salt, jeg er dessverre TOTALT avhengig og vet at organene mine blir å få svi for det i framtiden. 

♥ Å ta kameraet mitt med meg rundt ofte slik at jeg alltid kan utvikle mine kunnskaper, ta fine bilder jeg kan vise til dere og 


Hva er dine ønsker for 2018?

Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

10 kommentarer

Siste innlegg