Endelig helg + dinner date

Følg bloggen min på facebook HER.


(Kjekt med hund, hundehårene fester seg i alle klærne mine♥♥♥♥♥)

Endelig fredag og HELG ♥ Ikke jobbet mye at all denne uken da, men godt allikevel for har vært så daff hele uken etter influensaen. Tar nok litt tid for kroppen å komme tilbake på topp, i tillegg til at døgnrytmen min har vært mildt sagt fraværende. Godt jeg skal jobbe ettermiddag en uke før jeg begynner på natt, så jeg ikke trenger å stå opp tidlig på en stund i hvert fall – er virkelig ikke en morgenperson. Jeg fungerer egentlig greit med lite søvn, men med et sånt yrke hvor vi er i fysisk aktivitet store deler av dagen så tar det på – og får tilstrekkelig med hjernetrim som skiftleder, mye ansvar. Kan forresten meddele at jeg ikke lengre er trainee, nå er jeg skiftleder ♥ Utrolig morsomt, og veldig spent på utviklingen min videre! 

I kveld skal jeg på middag med en venninne, får se hvor det blir, men har gledet meg hele uka for har ikke sett hun på veldig lenge – hun studerer i USA for øyeblikket, så hun reiser hjem igjen om noen dager! Så er veldig glad vi har fått til å møtes før hun reiser igjen, heldigvis er det bare noen måneder til hun kommer tilbake igjen! Tar med kameraet, så satser på et hyggelig innlegg om kvelden i morgen ♥

Hva er dine planer for kvelden?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg