I’m not a wonder woman

Følg bloggen min på facebook HER.

·   S U N D A Y   ·

Fin sang da, haha.

Jeg har jo denne uken merket at leserantallet har steget – og det er UTROLIG gøy. Men jeg kjenner også at jeg legger ekstra mer press på meg, for jeg kan jo ikke legge ut personlige innlegg HVER dag? OG det er det som har trukket folk hit. Jeg har jo virkelig ingen spennende bakgrunn, så har jo egentlig ikke så mye dype ting å fortelle om. Ikke er jeg spesielt morsom heller.

Poenget med tittelen er jo egentlig at jeg føler jo at jeg “burde klare alt” men hvem klarer å nesten jobbe fult, ha tid til venner, trene, lage sunne og ordentlige middager hver dag, blogge 2-3 ganger om noe spennende, vaske og holde hus/leilighet i orden hver dag, ta bra bilder, se on point ut og alt det der? Ikke jeg i hvert fall. I tillegg noen uker har jeg 2 hunder å ta vare på.

Akkurat nå ser jeg ca drit stygg ut, hahah for jeg ser jo ut som tidenes trøtteste person når jeg ikke har på meg sminke, jeg har nesten ikke øyenbryn – og der det er hår så er jo alle lyse. Har ganske lange øyevipper men de er jo lyse, i tillegg så er jeg så heldig at siden jeg var liten så har jeg vært “hoven” under øynene – så jeg ser jo kronisk trøtt ut. Hjelper jo ikke at jeg er så blek også. Jeg bruker ganske lite sminke, men det jeg bruker er jeg helt avhengig av for å se “normal” ut. Hva nå enn det er. Jeg elsker naturlig look på andre som er så heldige å være veldig pene uten sminke, men dessverre så er i’m not one of them. Ikke kan jeg ha lange fine negler heller pga. jobben… Haha! 

MEN jeg har i hvert fall endelig begynt å rydde leiligheten da, hengt opp klærne jeg vasket i går(hahaha) og baguetter i ovnen – frokost etter 15:00 er innafor det? Så ja, jeg ville egentlig bare fortelle at jeg er ingen wonder woman. Jeg lager pose tomatsuppe, pasta di parma fra Toro men jeg lager også gjerne en skinkestek middag. I’m only human, right?

Ha en fin søndag alle sammen♥

4 kommentarer

Siste innlegg