NORGE GÅR MOT STYRT AVVIKLING AV PELSDYRNÆRINGEN!

Følg bloggen min på facebook HER.

Dette er uten tvil den beste dagen på så utrolig lenge, kroppen begynte å skjelve og jeg skjønte ikke hva jeg leste når NOAH endelig kunne meddele at Norge går mot en styrt avvikling av pelsdyrnæringen innen 2024/25. Tårene renner, en så uendelig glede har jeg virkelig ikke følt på lenge.

Jeg kan ikke tro det. Kampen er snart over, og vi vant. DYRENE VANT! Jeg har endelig troen på mennesket igjen, at vi kan når vi vil. At dyr også er viktige, at de har en egenverdi. At rovdyr ALDRI var ment for å sitte i bur for at mennesker skal ikle seg pelsen dems. 


Arkiv fra innlegget om fakkeltoget mot pels i høst – les innlegget HER.

Jeg takker alle som har stemt på Venstre, for uten dem i regjering hadde vi nok aldri fått til dette. Det er helt ubeskrivelig den følelsen jeg sitter med nå. Fy faen så deilig det blir å markere dette her! Jeg takker alle som år etter år har stilt opp i NOAHs fakkeltog mot pels, engasjert seg på nettet, deltatt i debatter og til de som laget dokumentaren “Pels”. Jeg takker alle journalister og hele den norske motebransjen som tar avstand fra pels. Jeg takker alle politikere som har engasjert seg. Jeg takker Nettverk for dyrs frihet som i en årrekke har dokumentert dyreplageriet ved norske pelsdyrfarmer, som i 2017 mottok en stor bot og ble kneblet til taushet. Takk alle sammen som har stilt opp for dyrene. Dette er VÅR dag. 14.Januar.2018 vil være en dato jeg aldri kommet til å glemme, det er da Norge viste hvilket land vi ønsker å være.

 

NOK ER NOK, ENDELIG BLIR BURENE TOMME OG DE TOMME ORDENE FYLLES MED MENING.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg