Uken som gikk: Pelsdyrnæringen, søvnmangel og tilgivelse

Følg bloggen min på facebook HER.

·   U K E N S   O P P T U R   ·

Ukens opptur er at jeg endelig ble frisk igjen så jeg fikk vært med på personalmøtet/nyttårs-julebordet på mandagen, det var så gøy og så god mat! Selv om det ble utrolig lite søvn så var det så verdt det. Les mer om kvelden HER.

Ellers har det vært en stor opptur at statistikken virkelig har økt på bloggen denne uken, utrolig gøy å se at dere liker det jeg skriver♥

·   U K E N S   N E D T U R   ·

Det har ikke vært noen store nedturer, men har vært så utrolig utmattet denne uken. Tror det har noe med at kroppen ikke er helt a jour etter influensaen, så jobb og diverse sosiale aktiviteter har ødelagt litt for døgnrytmen, litt powernaps her og der har blitt nødvendig så vipps så var det lite søvn om natten. I helgen har jeg sovet rundt 9 timer hver natt, heldigvis. Så håper denne uken blir litt bedre nå som jeg skal jobbe 6 dager.

·   U K E N S   H Ø Y D E P U N K T   ·

Ukens høydepunkt var DEFINITIVT at regjeringen la fem at Pelsdyrnæringen går mot en styrt avvikling. Les mer i innlegget fra i går HER.


·   U K E N S   T A N K E   ·
Jeg har tenkt veldig mye denne uken, på alt mulig rart. Tenkt mye på innlegget jeg skrev om tilgivelse og om det er noe jeg bør ta i bruk mer. Om jeg skal sende melding til en av “idiotene” i mine øyne, ta en kaffe å se om man kan løsne trådene litt. Eller om jeg skal la det ligge. Er jeg virkelig sterk om jeg tilgir disse? Ville dere gjort det, hadde jeg fortalt alt som hadde skjedd, og mitt syn på diverse ting så ville dere kanskje sagt nei. Men noe inni meg roper at jeg bør, prøve og satse. Det har gått så mange år, mennesker forandrer seg. Men så tenker jeg, at hvis de ville – ville de kanskje ha strukket ut en hånd først? Er jo tross av alt ikke jeg som har gjort noe galt. Men så tenker jeg med meg selv, hadde jeg brent mine bruer hadde jeg også ikke satset og hoppet på den andre siden. Wow dette er så vanskelig. sLes innlegget om dette HER.

·   U K E N S   S E R I E   ·

Homeland! Sesong 5 & 6 leverer VIRKELIG! Så spent på sesong 7 som kommer snart

·   U K E N S   M U S I K K   ·

MARS, Karpe Diem, Unge Ferrari, Arif – Jeg Gråter Tårer I En Mansion
BØRNS & Lana Del Rey – God Save Our Young Blood
Sigrid – Stranger
Shawn Mendes – Roses

·   U K E N S   I N N L E G G   ·
Innlegget ” Dette synes JEG er turn-off hos gutter” – innlegget slo virkelig an, du kan lese det HER.

Hvordan var uken din?

8 kommentarer

Siste innlegg