Til den vakreste av dem alle…

Følg bloggen min på facebook HER.

Gratulerer så mye med dagen, kjære jenta mi! Kikki.

Takk for at vi har fått dele halve livet ditt med deg, ett helt halvt år. 4 juli kom du inn i livet vårt når jeg og Damon trengte det som mest. Tusen hjertelig takk for alt du har lært oss, alt du har vist oss og for at du er verdens beste jente. Det er det beste valget jeg har tatt for min lille familie, og du betyr allerede så uendelig mye for oss.


 

Fra vår første sommer sammen♥

Sett bort i fra da jeg kom hjem fra jobb i høst, og det så ut som et helvete her……. Men jeg elsker deg av hele mitt hjerte anyways.

Så utrolig mange fine minner, og som du har vokst – mentalt og fysisk! Er så stolt av å få oppdra deg – du er så tålmodig, bestemt, søt-dum, sjarmerende og helt fantastisk snill. Snillere får man virkelig ikke. Du er mammas jente, uten tvil! Du utfordrer Damon, setter han på plass, gir han rom og leser han så godt. Vi er så heldige som har fått deg , og jeg vet at pappaen din er veldig enig med meg.

Kjempe dumt at vi ikke fikk vært sammen i dag, men vet du har kost deg masse med familien til pappa og kost deg med pannekake!♥

Love you to the moon and back.

5 kommentarer
    1. Så herlige bilder av kikki . Gratulerer så mye med dagen til henne . Hun er heldig som har en så flink matmor. Kos dere masse fremover

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg