Dette synes JEG er turn-on hos gutter

Følg bloggen min på facebook HER.

Forrige uke skrev jeg et innlegg om hvilke faktorer som gjør meg uinteressert, det er jo bare et utdrag fra en sikkert milevis lang bok – neida, men dere skjønner poenget. Du kan lese innlegget HER. Men denne uken vil jeg fortelle dere hva som gjør meg interessert, kvaliteter jeg setter pris på.

·

    
(Sverger på at jeg og Ian Somerhalder er meant to be).

·   M Y   Y E S – L I S T   ·

♥ Bra klesstil
Det er ganske viktig for meg at jeg liker hvordan gutten kler seg, handler ikke om at alt skal være av det dyreste alltid, men jeg er jo en sucker for alt det overfladiske og føler at vi må jo “matche”. Ikke at jeg nødvendigvis kler meg så fint i andres øyne heller. Men en gutt som kler seg bra kan jeg uten tvil snu meg etter på gaten, eller følge på Instagram.

♥ Bra personlighet
Altså, hvor turn-on er det ikke med en bra personlighet? For å snu skuta, hvor jævlig turn-off er det ikke med en dårlig personlighet?

♥ Tatoveringer
*Sikler*

♥ Hunde-mennesker
Gutter som liker hunder, er vandt med hunder, tør å håndtere en – det faller i god jord hos meg. Gutter på Tinder med en Pomeranian i armene for å sanke høyre-swipes av Canada Goose-babsene, not so much. Neida, skal ikke dra alle under en kam. Men for meg er det uten tvil det største plusset i boken man kan få om vedkommende kommer over ens med mine hunder.

♥ Jeg liker det jeg ser
Utseendet til en annen forandrer seg ofte når du blir kjent med dem. Altså jeg synes ofte at gutter med dårlig personlighet blir mindre pene. Og bare fordi samfunnet definerer noen som “good looking” så gjør ikke jeg nødvendigvis det. Når jeg ser noe jeg liker, så vet jeg det – og jeg tiltrekkes av det, gjør ikke vi alle det? Jeg pleier ikke å bare å peke ut en random på byen for å sjekke om jeg synes de har en bra personlighet. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare dette punktet bedre – håper dere skjønner? Vil poengtere at utseendet har ikke nødvendigvis noe å si, men jeg må jo like det jeg ser om jeg skal se for meg å våkne opp med denne personen resten av mitt liv? Haha. 


♥ Det er også et stort pluss hvis du ER Ryan Sheckler
Trenger jeg å si noe mer?

♥ Lange gutter
Jeg selv er veldig lav, og elsker virkelig å stå ved siden av lange gutter og stå litt på tå. Litt klisjé kanskje?

♥ Gutter som liker å ta vare på seg selv
Nå skal ikke jeg komme her og komme her med at jeg alltid går med sminke, nybørstet og vasket hår, alltid i jeans etter å ha trent 5 dager i uken. Til og med uten ettervekst. Men jeg liker veldig godt når guttene VIL imponere så de steller seg, tar vare på håret – og barberer bort litt hår, lukter godt og tar seg godt ut.

♥ Snowboard-gutter
Så sykt mange heite snowboard-karer. OMG.

♥ Når gutter viser interesse
Liker bildene du legger ut på Instagram, tar initiativ til samtaler i ny og ned. Ja, det liker vi. Alt med måte selvfølgelig, kan ikke blir FOR enkelt heller – men ikke så veldig interessert i gutter som viser 0 interesse, da får jeg 0 interesse.

♥ Engasjement
Altså, hvor turn-on er det ikke med gutter som viser at de faktisk ser det som er rundt seg? Nå tenker jeg ikke at stereotypiske politikere er så veldig sexy, men for meg f.eks. er dyrevern viktig og det engasjerer meg – og det veldig mange liker med meg er at jeg engasjerer meg for noe. Så fort man gjør det så gløder man når man snakker om det, og slike mennesker er veldig fascinerende. Det er viktig å ha en mening om noe annet enn hva de vil ha til middag.

♥ Ærlighet
Tell me straight up how it is. Ikke gå rundt grøten. Enten du liker meg eller ikke er ærlighet en så utrolig fin egenskap! 

♥ Liker fotball
Øl og fotball er en “stor” del av livet mitt, og jeg følger jo et norsk lag jevnt. Må jo ikke nødvendigvis være opptatt av norsk(eller kanskje helst ikke med mindre det er mitt lag haha), men fotball generelt – jeg er den jenta som gjerne ville dratt med typen til Polen, Nederland, Tyskland eller Sverige for den del, for å oppleve ordentlig fotball-stemning. 

♥ Mål med livet
Altså jeg synes det er lite som er mer u-sexy enn gutter som bor på gutterommet i hjembygda, og har 0 planer for livet sitt. Man må ikke ha alt planlagt for seg, men gjerne ha mål og drømmer for hva man vil med livet sitt.


Hva gjør DEG interessert?

Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

12 kommentarer

Siste innlegg