Uken som gikk…

Følg bloggen min på facebook HER.


·   U K E N S   O P P T U R   ·

Ukens opptur var at det endelig begynner å gå mot lysere tider – det blir lysere på morgenen og den gråe “himmelen” blir mer og mer blå for tiden igjen. Det er så deilig, det er et hint om at vi endelig går mot våren. Heldigvis.

·   U K E N S   N E D T U R   ·

Det var UTEN tvil å bli dårlig igjen, altså nå er jeg så lei at jeg ikke kan beskrive det engang. Faktisk så lei 2018 allerede at jeg kan ikke vente på et nytt år. Nå trenger jeg en SKIKKELIG opptur snart.
 

·   U K E N S   H Ø Y D E P U N K T   ·

Ukens høydepunkt var uten tvil når pappaen til hundene mine fortalte at Kikki ENDELIG er friskmeldt fra å rassere alt av inventar om vi er borte, og hun ikke er i bur. Jenta mi har vokst så enooormt mentalt de siste ukene, wow. Så stolt at jeg kan ikke beskrive det engang. det har tunget meg så å måtte sette hun i bur mens jeg er mange timer på jobb på grunn av hennes egen sikkerhet, men nå så kan vi mer eller mindre si at det er ikke 100% nødvendig lengre – og den dagen trodde jeg virkelig aldri skulle komme. Så fylte jo også Kikki 1 år ♥

·   U K E N S   T A N K E   ·

Jeg har tenkt så utrolig mye på at Norge går mot å bli et pelsfritt land. Jeg har diskutert, sett på debatter – og jeg blir bare mer og mer sikker på at dette er den mest riktige avgjørelsen som er gjort på mange år. Som Venstre sier i VGTVs debatt om dette før helgen: Det er ikke viktigst at Norge er fremst på pelsdyroppdrett, men at vi er fremst på dyrevelferd. Og den setningen sier litt, fordi “alle” er enige i at pelsdyroppdrett er så langt unna som man kan bli forenelig med god dyrevelferd. Jeg delte også dette sitatet på Twitter, og fikk mye “Retweets”, så det er jo alltid gøy! Se debatten her. Økonomiske behov skal aldri komme foran dyrevelferd, og det er jeg veldig glad for at denne regjeringen har satt et standpunkt ved.

·   U K E N S   S E R I E   ·

Gotham! Faktisk vært litt av og på med denne serien i noen år, men nå som jeg er inne igjen i den så liker jeg det veldig godt! Ganske kul serie, men hun ene kvinnelige skuespillerinnen der som også er med i Homelands første sesonger kan jeg virkelig ikke fordra, så det irriterer meg litt. Men sånn er livet, haha. Serien ligger i hvert fall ute på Netflix, og er en spin-off til før “Batman” når Bruce Wayne var ung.

·   U K E N S   M U S I K K   ·

Jave – Bare Deg
Kendrick Lamar & SZA – All The Stars
MARS, Karpe Diem, Unge Ferrari, Arif – Jeg Gråter Tårer I En Mansion
 

·   U K E N S   I N N L E G G   ·

Forrige uke skrev jeg jo om hva jeg synes er turn-off hos gutter, og denne uken snudde jeg skuta og skrev “Dette synes JEG er turn-on hos gutter“. Slike innlegg får en del oppmerksomhet, og setter i gang tanker hos folk! Det er gøy 🙂 


Beklager for litt laber blogging i går, men det var en skikkelig blåmandag. Jeg våknet etter 10 timer med dårlig søvn like før 14, så litt på serie og gikk på butikken, så sovnet jeg igjen 18:30 på kvelden, og stod opp igjen rundt 20… Altså, snakk om å kaste bort en hel dag? Håpløst. Men kroppen er jo ikke helt i 100 om dagen, og er fortsatt ikke helt on point i dag heller, men har bare en kort vakt på 4 timer i kveld så går nok bra♥

Hvordan var uken din?

Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg