Sunday is fun day

Følg bloggen min på facebook HER.


(Beklager for litt kjedelig innlegg, men har bare villet slappe helt av i dag så får komme sterkere tilbake igjen til uken!)

·   S U N D A Y   C L E A R S   A W A Y   T H E   R U S T   O F   T H E   W H O L E   W E E K   ·

Så utrolig deilig med en rolig dag i dag kjenner jeg! Var jo i bursdag i går etter jeg kom hjem fra besøket hos familien, og det var utrolig hyggelig! Fikk smake på bulgarsk mat for første gang (Kavarma heter det) – og wow det var virkelig godt, må nok invitere meg selv på middag der en gang! Haha. Men tror venninnen min koste seg masse, og det var jo det viktigste at bursdagsbarnet hadde det fint! Ble ganske sent, så lå lenge i sengen i dag – måtte jo det uansett for skal jo jobbe natt i natt.

Gleder meg så EKSTREMT til å komme hjem fra nattevakt, for da er mamma-tilværelsen i gang igjen, for da er endelig hundene mine tilbake♥ De blir levert mens jeg er på jobb, men regner med at de blir helt i ekstase når jeg er hjemme i morgen tidlig. Blir så utrolig fint å se dem igjen!

Nå skal jeg kaste i meg litt nudler før jeg må komme meg på jobb igjen, klar for 3 netter på jobb så bare kom innom om du er gira på gooood burger i Oslo!

Hvordan har helgen din vært?

Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

6 kommentarer
    1. høres ut som du har hatt en veldig bra og flott helg 🙂
      min helg har vært konge bra, men stille og rolig samtidig. fått muligheten til å se veldig mange filmer som jeg liker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg