Onsdag på en tirsdag

Følg bloggen min på facebook HER.

Etter jeg var ferdig på nattevakten i dag tidlig så var jeg innom Oslo s, Narvesen hadde alle bakevarer for 10 kr og så at de faktisk hadde grove croissant! Tenkte at jeg måtte prøve det fordi jeg synes croissant med ost og skinke er utrolig godt – og woooow det var virkelig godt med den grove også! Så kan virkelig anbefales hvis du skal spise med pålegg. Det er nok fortsatt ikke det sunneste du kan få i deg, men alt er bedre enn ingenting. 

Endelig er formen helt på topp igjen, ikke noe mer slim i halsen og energien kommer mer og mer tilbake igjen! Så utrolig godt ♥ Er bare veldig trøtt i dag, fordi jeg får jo ikke lagt meg før nærmere 7 på morgenen ettersom jeg må gå med hundene og dusje før jeg skal sove.I tillegg så begynte huseierne å måke utenfor soveromsvinduet mitt før 10 i dag tidlig, så ja det bråkte mildt sagt og hundene fikk jo ikke akkurat sove av støyen heller. Men det ble en og en halv time lengre på øyet i dag enn i går, så det merker jeg nok i kveld – siste nattevakt før mine to siste i helgen, så er jeg i mål! Da er det bare og brette opp ermene og håpe på en super dag på jobb i dag også. “Uken som gikk” kommer senere i kveld♥ Er så rart, siden jeg begynte natt til mandag igjen på jobb så føles det ut som det var mandag kveld, sååå merkelig følelse.

Har du smakt disse grove croissantene?

6 kommentarer

Siste innlegg