Goodbye january – måneden fra helvete

Følg bloggen min på facebook HER.

·   J A N U A R Y   ·


· MÅNEDENS ANTREKK ·

Følte meg sååå bra i dette enkle antrekket på nyttårs-ulebordet med jobben, var kanskje litt i overkant av overpyntet – men fint å vise en litt annen side av meg selv også da jeg 90% av tiden dukker opp i hettegenser og joggebukse på jobb. 




· MÅNEDENS OPPTUR ·

Månedens oppturer har vært de fine stundene i en så alt for kjip måned – personalmøtet/nyttårs-julebordet, middag med Califonia-snuppa mi, besøk hos familien, spise middag med to gode venninner, kafébesøk, bursdag for en annen god venninnene, hundene kom ENDELIG hjem♥ Uten tvil et høydepunkt at det endelig går mot lysere tider!

· MÅNEDENS SANG ·

Jeg er jo fortsatt blooodavhengig av Shawn Mendes, men “MARS, Arif, Karpe Diem, Unge Ferrari – Jeg Gråter Tårer I En Mansion” har jeg virkelig falt for også.

· MÅNEDENS NEDTUR·

Jeg vet faktisk ikke hvor jeg skal starte – for hele januar har føltes ut som en evig nedtur som aldri tar slutt. Er ikke vits å ramse opp alt når lista er så jævlig lang, for er lettere å nevne høydepunktene. Men var uten tvil en rimelig nedtur å være så teit at jeg klarte å kutte meg selv i leggen med den jævla kniven altså. Helt håpløst, hahaha. – Men dere vet, det var jo egentlig bare løgn for oppmerksomheten ♥

· MÅNEDENS BILDE ·

· MÅNEDENS HØYDEPUNKT ·

Det er uten tvil at trafikken på bloggen har økt – men jeg har også lagt ned innsats i det. Gøy å se hva jeg får til om jeg vil, det har uten tvil gitt mersmak! 

· MÅNEDENS QUOTE ·

” Life becomes easier when you learn to accept the apology you never got “

· MÅNEDENS SERIE ·

Homeland! Wow de to siste sesongene var sååå bra, veldig gira på at den nye sesongen kommer nå i februar. Det er vell et sunnhets-tegn at jeg ikek srkiver Vampire Diaries her nå? hahahah


· OPPSUMMERING ·

Man kan jo rett og slett bare si at Januar 2018 virkelig ikke var min måned, men heldigvis er et nytt kapittel i gang nå – så nå kan det vell bare gå oppover sant? Er jo også snart bare igjen 1 måned til Eliteserien starter, Damon fyller 3 år på mandag, jeg skal ha en skikkelig effektiv jobbhelg til helgen, jeg skal generelt jobbe mye denne måneden, fineste Lene kommer på besøk om et par uke, jeg håper på å treffe Marthe i løpet av neste uke, kanskje hjemover en tur i slutten av måneden, 30 års lag for en god kompis, mamma og søsteren min kommer på besøk på fastelavens dagen/morsdagen så er noen hyggelige uker i vente ♥ Jeg legger januar endelig bak meg, og nå håper jeg at februar is REALLY treating me well.

Hvordan var din januar?

 


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

HUSK Å STILLE SPØRSMÅL TIL “Ukens spørsmål”!

7 kommentarer

Siste innlegg