Endelig helg… eller?

Følg bloggen min på facebook HER.

·   M O R N I N G S   L I K E   T H I S   ·

Nå er det fredag, og to deilige fridager er over! I dag skal jeg jobbe ettermiddag på den andre resturanten her i Oslo før jeg skal jobbe natt resten av helgen! Klar for en skikkelig jobbhelg, og masse kos med hundene i mellom. 

I dag skinner sola over Oslo, og det er SÅ deilig – og utrolig nødvendig. Har lengtet etter blå himmel ganske lenge nå, heldigvis så går det sakte men sikkert mot våren når man er i februar. Trenger litt lysere tider nå! Nå er frokosten innabords så nå er det snart tid for å gå en god runde i finværet med hundene før jeg reiser på jobb ♥ Må jo nye været mens man kan! Er jo faktisk spådd veldig fint vær – men kaldt i rundt en uke nå.

Hva er dine planer for helgen?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

HUSK Å STILLE SPØRSMÅL TIL “Ukens spørsmål”!

5 kommentarer
    1. Det er så deilig å ENDELIG ha sol og blå himmel 😀 Det gjør meg i så godt humør <3 Her skal vi bare slappe av i dag, med vennebesøk og god mat. Håper du får en god helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg