Den nakne sannhet

Følg bloggen min på facebook HER.


Slik viser jeg meg 100% av tiden på bloggen, jobb, med venner.


Men slik ser jeg ut80% av tiden hjemme, hahahaha! 

Det er som ei god venninne av meg sa – Kristine, du er den jeg kjenner som bruker minst sminke – men den det gjør størst forskjell på. Og det er jeg enig i. Jeg føler meg så absolutt ikke som meg selv uten sminke, og sender sjelden ordentlige snaps om jeg ikke har sminke på. Jeg har jo så utrolig lyse øyenbryn og vipper i tillegg til er medfødt veldig “hoven” under øynene, så jeg ser jo bare trøtt og blek ut. Men tenkte det var litt gøy å vise hvordan jeg EGENTLIG ser ut.

Men tittelen har en dobbeltbetyning, Tv2/Sumo har en ny serie som heter nettopp “Den nakne sannhet” og det er utrolig gøy! Sjekk ut programmet, vet faktisk hvem flere av de er som er med, det er litt gøy! 

Nå holder jeg på å lade opp til nattevakt, er litt sliten nå så blir godt at den siste for denne gang er i morgen ♥ Ødelegger døgnrytmen for hundene også!  I dag var det Kikki som vekte meg og Damon, for nå var hun lei av å sove til langt på dag – men herregud de har vært så flinke denne uken, sovet mye og vært en del alene, og sovet med meg når jeg har kommet hjem! Veldig stolt av hvor flinke de er.

I dag ble det en rolig dag, rett og slett fordi jeg kom hjem sent fra jobb i går, og skal jobbe igjen i dag – så i dag blir det pølser til middag! God lørdag ♥

Hva er dine planer for dagen?

6 kommentarer
    1. synes du er fin uten sminke, jeg 😀 Jeg bruker også veldig lite sminke, bryn og mascara er det jeg bruker i ukedagene 🙂 Hjemme går jeg ofte uten noen ting, kjæresten liker meg naturlig hehehe.
      Så den nakne sannheten i går, hadde maraton. Plutselig dukket det opp en jeg vet hvem er hehe. morsomt program 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg