Rolige dager

Følg bloggen min på facebook HER.

Nå er en ny uke i gang, og det blir deilig med en litt roligere uke med tanke på jobb. Veldig greit å være ferdig med natt selv om jeg liker veldig godt nattevakter egentlig, men blir godt med en normal døgnrytme igjen – hvis det går da haha. Før nattevakten i går kom Lene innom en tur noen timer, og det var hundene MILDT sagt veldig glade for.

 

I dag fyller Damon 3 år – men har får et eget innlegg senere i kveld. Det blir kanskje det tøffeste innlegget jeg deler noen gang, og mer personlig og åpen får man vell ikke blitt. Jeg vil dele med dere den tøffeste reisen jeg har vært med på noen gang. 

Ellers tar vi dagen veldig rolig, Damon fikk leverposteikake til frokost mens jeg stekte meg eggerøre, så i kveld blir det tomatsuppe! Vegetarmandag♥ Greit å lade opp til 4 dager på jobb før det endeliiiig er tid for frihelg! Så denne fridagen nytes til det fulle!

God mandag♥

Hvordan har starten på den nye uken vært?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

HUSK Å STILLE SPØRSMÅL TIL “Ukens spørsmål”!

14 kommentarer

Siste innlegg