Uken som gikk…

Følg bloggen min på facebook HER.

·   U K E N S   M Å L T I D   ·


Kom jo over “Alle bakevarer for 10,-” på Narvesen, og at de har fått grove croissant – så utrolig godt! Er nok ikke sunt, men mer sunnere enn vanlige er de nok. Veldig gode i hvert fall!

·   U K E N S   O P P T U R   ·

DEFINITIVT at Lene kom innom en tur på besøk på søndagen, er så glad jeg har en venn som henne <3 

·   U K E N S   N E D T U R   ·

Det må nok ha vært å ha vært så opp og ned i søvn og følelsen av å ikke strekke til nok for hundene når jeg har jobbet natt! Energien var på bånn, men var utrolig deilig når en ny måned gikk i anmarsj, allerede så ser ukene fremover mye lysere ut så jeg med glede har lagt bak meg måneden fra helvete! 😀 

·   U K E N S   H Ø Y D E P U N K T   ·


Koselige stunder med hundene – så godt å ha de hjemme♥

·   U K E N S   M U S I K K   ·

Sam Smith – Burning
The Weekend Ft. Kendrick Lamar – Pray For Me
Julie Bergan – Second Hand Love

·   U K E N S   V I D E O   ·

Et annet høydepunkt var at på søndag kunne Kylie Jenner meddele at hun har født en jente♥

·   U K E N S   T A N K E   ·

At selv om ting er jævlig i blant, det må alltid være noe styr – så vil det komme lyspunkter, noe å se fram til og at jeg også betyr noe! At jeg må fokusere på at jeg har det bra.

·   U K E N S   S E R I E   ·

Den nakne sannhet på Tv2/Sumo, så utrolig gøy og rart program! DØØØØR av “utrykket” han på videoen lager i blant, herregud.

·   U K E N S   I N N L E G G   ·

Da jeg skrev innlegget “Det værste med å bo alene”, fikk mye respons og virker som om dere likte oppfølgningsinnlegget godt, dere kan lese innlegget her.
 


Hvordan var uken din?

Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

HUSK Å STILLE SPØRSMÅL TIL “Ukens spørsmål”!

 

14 kommentarer

Siste innlegg