Streetstyle

Følg bloggen min på facebook HER.

·   J U S T   L E T   M E   S H O P   &   N O   O N E   G E T S   H U R T   ·


Ellesse tights / 200,- (50%) / Urban   ·   Ellesse hoodie / 549,- / Foot Locker

Såååå crappy kvalitet, er så overskyet og rakk ikke ta bilder før lyset begynte å gå bort… Men det ble bilder da ♥ Så kan heller få tatt ordentlige bilder senere, ELSKER den nye outfiten min! Beklager for litt “stygge” sko, er godt brukte Adidas-sko som nå er mine sko jeg kun bruker på fotballkamper egentlig.

Hva synes du om innkjøpet?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg