Når dagene bare flyr

Følg bloggen min på facebook HER.

Long time no see! Beklager for fraværet mitt, men dere vet vell sikkert også at det er bare 24 timer i døgnet? Og forrige uke fløy bort, og jeg sov utrolig lite. Jobbet 6/7 dager og var ekstremt sosial – så det ble rett og slett ingen tid. Men til dere som enda har giddet å trykke dere inn i håp om en oppdatering – tusen takk ♥ Det varmer! Skal prøve å ta meg sammen nå, for denne uken blir heldigvis ikke like hektisk, selv om jeg har en god del på tapetet. 

Det var en veldig fin uke i hvert fall! Tenkte jeg skulle titte innom kjapt, senere i kveld deler jeg noe mange har ventet på ♥

Gøy at jeg er tilbake? 



Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

HUSK Å STILLE SPØRSMÅL TIL “Ukens spørsmål”!

10 kommentarer

Siste innlegg