ENDELIG helg

Følg bloggen min på facebook HER.


(Vet ikke helt hva som skjer med limet på en vippen, for det er ikke slik in real… men jaja).


ENDELIG fredag og ENDELIG helg! WOW så nødvendig, men uken har gått virkelig fort – vært helt kaos på jobb for er jo konserter i Oslo denne vinterferien, så familiene har inntatt Max til den store gullmedalje. Men gøy når dagene går så fort!

I kveld blir det litt festligheter, i morgen og forresten! Så tror det blir en bra helg, så var helt ok å dra frem hvitvinen nå – og fortjent håper jeg? Måtte bare ta et pust i bakken i går kveld etter jobb for hjernen var i koma, så jeg nøt kvelden med mat og Geordie Shore, hahah guilty pleasure! 

Hva er dine planer for kvelden?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

HUSK Å STILLE SPØRSMÅL TIL “Ukens spørsmål”!

5 kommentarer
    1. så deilig med vin etter en lang uke <3 håper du koser deg i kveld 😀 jeg skal bare slappe av til kjæresten kommer hjem fra jobb 😀

    2. Ville bare dele med deg at vi har en giveaway på bloggen for øyeblikket hvor du kan vinne et helt nytt par med Gucci Sneakers til en verdi av ca. 5.000 kr. Så bli med om du vil <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg