The top of the world

Følg bloggen min på facebook HER.

·   L I F E   I S   G O O D   ·

Wow, det går litt lang tid i mellom skrivingen nå merker jeg men det har sin grunn – er så sosial for tiden at jeg nesten blir sliten haha, kanskje ikke så rart ettersom jeg jobber 4-5 dager i uken med en ekstremt sosial jobb??

Men har uten tvil det veldig gøy for tiden, og Oslo is treating me well! Så gøy når jeg får sterke vennskap med andre som jeg kanskje ikke har vært like nære, og noen som har vært ganske fjerne en periode. 2018 har virkelig begynt å skinne, og det er utrolig godt. 

Ellers så jobber jeg natt for tiden, sover lenge og gleder meg EKSTREMT til lørdagen for da er det skifest i Holmenkollen, og da blir det en rimelig fuktig lørdag fra morgen til kveld…. På tross av at jeg faktisk jobber natt på fredag, så dette blir interessant. Men mye å glede seg til fremover♥ Føler meg litt on top of the world for tiden, fordi det meste er egentlig ganske bra om dagen sett bort i fra at jeg savner hundene helt ekstremt!!! Men når nattevakt-ukene mine er over så kommer de endelig hjem igjen!

Hvordan er livet?

13 kommentarer

Siste innlegg