Breakfast in the sun

Følg bloggen min på facebook HER.

God mandag, ny uke og nye muligheter! Føles egentlig ut som en onsdag for min del da jeg har hatt jobbhelg! Men sånn er det. I dag dag har jeg fri og skal på grilling i parken med de andre skiftlederne og sjefene på jobben – det blir bra! Gleder meg veldig ♥ Blir nok tidlig hjem i kveld da, denne heldiggrisen begynner på jobb 07:00 i morgen…. 

Men ellers har jeg rukket å nyte en god frokost i solen her hjemme, hundene har lekt og løpt i hagen og jeg har hengt opp en klesvask. Bra start på uken! Litt å gjøre i stand til jeg skal hjem til 17.mai også, så disse nærmeste dagene kommer nok til å gå veldig fort. Er også veldig stolt over meg selv, i slutten av april bestemte jeg meg for å ikke spise noe godteri/kaker/is før 17.mai og det har jeg klart hittil! Kan når jeg vil tydeligvis.

Hva er dine planer for dagen?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

HUSK Å STILLE SPØRSMÅL TIL “Ukens spørsmål”!

4 kommentarer

Siste innlegg