Min 17.mai-feiring

Følg bloggen min på facebook HER.

Wow for en utrolig flott dag! Endelig er min kjære Linn på besøk i fra Sverige, og hun måtte jo selvfølgelig få oppleve norsk 17.mai-feiring. 07: ropte hanen, eller salutten gikk av, så da var det opp og hopp. På med sminke, kaste i seg frokost å vente på at Lene skulle komme. Vi dro ned å så på barnetoget før vi gikk å kjøpte oss en is, roet ned før dagen skulle starte for fult. Dagsfylla, say no more. Grillings hjemme hos mamma, som var veldig godt etter mange timer i sola og med alkohol. Kvelden avsluttet med øl, nydelig fyrverkeri, venner og latter ♥ En perfekt 17.mai!

Hvordan var din feiring?


Følg meg gjerne på Instagram HER hvor jeg er ganske aktiv både i feeden og InstaStory

HUSK Å STILLE SPØRSMÅL TIL “Ukens spørsmål”!

6 kommentarer
    1. Så ut som en veldig fin 17. mai. Selv ble det ingen feiring, da jeg jobbet hele dagen og det gjorde alle vennene mine også (bor i sverige)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg