Work for the weekend

Følg bloggen min på facebook HER.

·   D R E S S   T O   I M P R E S S   ·

Wow fredagen var fin! Var å feiret bursdagen til en kompis, og tror de fleste er enige i at feiringen ble veldig vellykket. Var riiiimelig trøtt på lørdagen etter lite søvn kan jeg si. Først så var vi på Hovedøya for å spise og drikke litt der før vi dro tilbake inn til Oslo for å gå ut på byen. Er forresten utrolig fornøyd med den nye kjolen ovenfor ♥ Følte meg faktisk litt fin! Skulle gjerne ha rukket å tatt litt finere bilder med den, men hadde det så sykt travelt så det ble i hvert fall nooooe.


Bra kveld, bra gjeng – vi var vell rundt 15-20 stk. 

Skulle jo egentlig oppdatere litt før(altså på lørdagen haha), men var så sliten + at jeg var en tur i sentrum noen timer så ble litt sent. Når jeg kom hjem var biff og The Originals det jeg trengte ♥ Søndagen gikk med til å se VM-finalen og alt for mye øl ute på byen… Kjenner at for kroppen og lommeboken er det helt okei at VM er over for denne gang.


Nå har en ny uke med jobb blitt satt i gang, og 1/5 nattevakter denne uken ble fullført. Kjenner at det er veldig mye jobb for tiden, mye som skjer så er ganske sliten – angrer en smule for at jeg ikke har i det minste fri en hel uke i sommer som ikke går til flytting eller jobb. Men det blir verdt det tenker jeg, og håper jeg. Nå må jeg bare stå på fremover så jeg kan starte min karrieredrøm. WOHO! Ny uke, nye muligheter – selv om uken startet med bare dritt egentlig hahah… Kan vell bare bli bedre nå, eller?

Hvordan har helgen din vært?

12 kommentarer

Siste innlegg