Kommer til å savne det…

Følg bloggen min på facebook HER.


Foto: Kristine Larsen

·   D O G S   D O   S P E A K ,   B U T   O N L Y   T O   T H O S E   W H O   K N O W   H O W   T O   L I S T E N   ·

Er så nydelig her oppe ved Ekeberg, hvor jeg har bodd i rundt ett og et halvt år. Og snart skal jeg flytte, flytte i fra her hvor jeg bygde meg selv opp igjen etter å ha måttet gå igjennom en stor forandring i livet. Et samlivsbrudd, etter 3 år. På den tiden var jeg usikker om jeg ville overleve det, om man skulle få puste igjen. Men ja, her sitter jeg og har mer enn å kommet meg videre. Jeg har funnet hvem jeg er som voksen, funnet ut hvor selvstendig jeg egentlig er(journalisten i meg?) og jeg kom meg igjennom siste del av bacheloren. Jeg har fått til ting alene, og dette hjemmet og alt jeg har hatt her har jeg klart alene. Så mange gode minner her i fra, og nå skal jeg videre til Storo. Det er helt greit! Man må i blant lukke et par kapitler, og åpne et nytt. Men jeg vil uten tvil savne området her, er utrolig vakkert – tenkte at i morgen skal jeg ta med meg kameraet på jobb siden jeg skal gå hjem, så skal jeg ta bilder på vei hjem og vise hvor fin vei jeg har i soloppgangen etter nattevaktene. Har tatt en del bilder med telefonen, men det blir ikke det samme som med kameraet.

Hva synes du om bildene?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg