News for the new home

Følg bloggen min på facebook HER.
Ikke reklame.


Inspirasjon: H&M home

·   J U S T   L E T   M E   S H O P ,   A N D  N O   O N E   G E T S   H U R T   ·


​Noe her er dessverre utsolgt :- ( 
Rose putetrekk / 59,90,- / H&M Home    ·    Grå gjestehåndklær / 39,90,- / H&M Home  ·   Innleggspute / 50,- / Jysk – Her
Gull/glass Ananas / 99,- / H&M Home   ·   Hvit fuskepels-pute / 79,95,- / Jysk – Her   ·   Servietter / 19,90,- /  H&M Home – Her

Beige sengeteppe / 100,- / Jysk – Her   ·   Grå fuskepels-pyntepute / 79,95,-  Jysk – Her   ·   Hvit Gant badematte / 280,- / Ellos Home – Her
Rosendahl Whiskeyglass / 249,- / Kitch’n – Her   ·   Grått putetrekk / 19,90,- / H&M Home   ·   Hvitt fuskepels-pledd / 299,- / Jysk – Her


Madrassbeskytter / 330,- / Jysk – Her   ·   Grått putetrekk / 69,90,- / H&M Home
Houston sovesofa / 3999,- (Salg) /  A-Møbler – Her   ·   Hvitt blondebånd ed dusk og diamant / 89,- / Ellos Home – Her 

Blomsterpotte / 45,- / Ikea – Her   ·   Pakning med kleshengere / 39,- / Ikea – Her   ·   Bukse-henger / 12,- / Ikea – Her   ·   Stekespade / 45,- / Ikea – Her

Så utrolig deilig å kjøpe inn litt nytt når man flytter, har kjøpt noen andre småting også men noe må jeg jo spare med å vise til jeg flytter. Gleder meg veldig nå, og tror det skal bli fint i mitt nye hjem. Er noen ting som garderobeskap til gangen, hyllestativ til badet og kjøkkenbord som mangler av møbler – men tenkte å følge litt med på Finn også. Ny sofa måtte jeg også ha, jeg elsker jo egentlig den jeg alt har men det blir ikke plass til to deler der jeg flytter nå, så da setter jeg den igjen her jeg bor nå så det er noen andre som kan få nytte av den. Prøvde denne sofaen på A-møbler, og tror den blir veldig bra – god plass, god å sitte i og fin farge. Måtte også gå til innkjøp av madrassbeskytter da overmadrassen min ikke ser ut i måneskinn, masse nupper og diverse. Blir mye mer behagelig å ligge i sengen fremover vil jeg tro! Siden soverommet i leiligheten er plassert i mellom stue og gangen, så tenkte jeg at det var lurt med et sengeteppe så sengen ser mer ryddig ut, og i tilfelle hundene ender med å hoppe opp i sengen. Gleder meg til å få alt “i hus” og vise frem til dere ♥ 

Noen tips til sider med mye fint? 

8 kommentarer

Siste innlegg