Mondays like this

Følg bloggen min på facebook HER.

 

Mandag, og endelig ferdig med nattevaktsukene for denne gang! Var tungt å stå opp i dag, men det måtte gjøres. Tok med kameraet på jobb for å ta bilde av soloppgangen over Oslo på vei hjem i fra jobb, men var så overskyet så en kollega kjørte meg hjem i stedet for.

I dag kom mamma til Oslo på besøk siden hun kjedet seg veldig og jeg hadde behov for å holde meg våken. Vi gikk en tur ned Bogstadveien, spiste kake på Baker Hansen, shoppet litt, dro ned til Karl Johan, tok en øl på Scotsman, gikk til Aker Brygge for å spise på Olivia(jeg har blitt heeeelt bitt av basillen, maten der er himmelsk), kikket rundt litt til og så ventet vi på toget til mamma. En veldig fin dag i finværet, skulle ønske at alle mandager var som denne!

Hvordan har mandagen din vært?

7 kommentarer

Siste innlegg