Kaos i livet mitt

Følg bloggen min på facebook HER.

I går var jeg i leiligheten fordi en kompis av meg skulle hjelpe med å legge gulv i leiligheten da det var teppegulv der – noe som ikke passer særlig godt med 2 hunder. Ble utrolig fint, så er utrolig takknemlig for hjelpen og jobben han har gjort. 

Om bare noen timer så flytter jeg inn i et nytt hjem, et nytt Oslo-hjem. Er så utrolig spent på hvordan det blir, minnene jeg vil skape i det nye hjemmet. Gleder meg til å se om hundene vil trives, og om jeg selv vil det. Vil det gå bra å bo i sokkelleilighet igjen? Vi får se, jeg håper det. Er i hvert fall utrolig fornøyd hittil så håper dette blir bra. På tide å lukke et kapittel og starte på nytt 😉 Opplevd veldig mye i denne leiligheten, så håper den nye vil toppe det! 

Flere som flytter i sommer?

8 kommentarer

Siste innlegg