Skattejakt

Følg bloggen min på facebook HER.

Var utrolig deilig å komme meg ut en tur i fra alt kaoset her hjemme, har styret litt med andre ting i dag etter jeg sov lenge. Må jo endre litt adresser, finne ny fastlege (satte meg opp på venteliste på en for virket som det var mange dårlige her oppe ved Storo, noen som har noen erfaringer?). Så måtte jeg ta meg en tur til sentrum for å hente en genser, se etter noen klær til i morgen, handle litt mat og ja. 

·   N E W   I N   ·


Body / 149,- / Bik Bok – Her   ·   Mesh BH / 149,- / Bik Bok – Her   ·   Mascara / 175,- / Inglot – Her
Øyenbrynspenn (Expresso Brown) / 39.90,- / H&M   ·   Harde sugerør / 49.90,- / Lagerhaus – Her

Genseren i fra Adidas Originals fikk jeg kjøpt i fra en jente på Tise for 200,- !!!! Altså er helt sykt hvor mye jeg elsker den siden, for man kan virkelig finne noen skatter der ♥

Hva synes du om innkjøpet?   ·   Har du brukt Tise før?

20 kommentarer

Siste innlegg