En måned igjen

Følg bloggen min på facebook HER.

·   M Y   K I N D   O F   A R T   ·


Tatoverer meg hos Art Rock Tatto på Lillehammer av Vesko♥ My faaaaavv

Er det bare meg som synes tatoveringer virkelig er kunst? Og finnes det noe mer personlig? Jeg synes faktisk at noen av de fineste komplimentene jeg kan få er på mine tatoveringer, fordi det er faktisk jeg som har planlagt mange av de og de gjenspeiler hvem jeg er. Og om en måned får jeg endelig litt til etter en god tattoo-pause etter jeg ble singel, da endringer i økonomien naturligvis førte til prioriteringer. Men i år skal ikke bursdagspengene mine gå til regninger eller øl, i år skal det bli tatoveringer.

Mine har ingen spesielle betydninger annet enn at jeg elsker Vålerenga så jeg har jo Vålerenga kjerke på ovrarmen og “Vålerenga” på innersiden av armen. Noen roser da jeg elsker de blomstene, pluss de minner med om bestefar som også elsket roser. Jeg har et kompass som er speilvendt med tanke på dyskalkulien min – kan ikke forskjellen på høyre og venstre (Fun fact, dette var faktisk en faaaaail men den fikk faktisk brått en beydning). Mandala-trekanten er naturligvis en Harry Potter tatoveringen, og ja hunden er min. Sååå mange som vet at jeg har hunder spør om det er bilde av min hund, altså hva tror dere? Naboens hund eller? Haha folk ass.

Har du tatoveringer?

4 kommentarer
    1. Tatoveringer kan være fint . Jeg selv tok min første tatovering for 9 år siden og da tenkte jeg med en gang at det kom ikke til å være den siste jeg tar . Nå har jeg 4 stk og ønsker meg flere . Jeg tar ikke hva som helst av tatoveringer på kroppen . Mener at det skal ha en betydning . Neste tenker jeg at blir en tatovering som er for pappa . Pappa døde i fjor så jeg har bestemt meg for at jeg skal ha en tatovering som minner meg om han og meg og våres felles interesse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg