2018 kan du få rimelig gratis av meg!

Følg bloggen min på facebook HER.

·   D R I T T L E I   ·

Altså når skal ulykkesåret mitt ta en slutt? Dere husker vell starten på året hvor jeg stakk meg selv med uhell i leggen med kniv på vei hjem fra handling?… Ja nå har jeg klart det igjen, bare denne gangen tok jeg meg en aketur ned trappen til Stortinget T-banestasjon. Ja for meg som ELSKER å drite meg ut, så kan dere jo bare tenke dere hvor ekstremt flau jeg ble? Og spesielt når de snille fine menneskene kom bort å spurte om det gikk bra, selvfølgelig did i play it cool. Gikk meg en tur på Storo Storsenter, haltene… Etter en time på sofaen klarte jeg nesten ikke å gå lengre, så det er vell liten tvil om at det har skjedd noe i ankelen min, som dere sikkert ser? (Nei det er ikke photoshopet denne gangen heller, ahahha).

Snart er mamma i Oslo, så da blir det en tur på legevakten. Har så sykt angst for å bli lagt inn på sykehus, så da var det nok best at mamma kom ellers hadde jeg vell blitt liggende her og dratt på jobb på lørdagen sånn. 

2019 kan ikke komme fort nok merker jeg!

6 kommentarer

Siste innlegg