Sisterhood

Følg bloggen min på facebook HER.

For en fin helg sammen med søsteren min! Spist alt for mye god mat og snacks, dyttet i oss over en halv sjokoladekake og jah. Vi har rett og slett bare kost oss på tross av at jeg har hatt i helvetes vondt i foten. Vi har runnet over en sesong med Vampire Diaries, kost masse med Damon – rett og slett vært helt nydelig. Nå har søsteren min dratt, Damon er hos pappaen sin og Kikki er her igjen så får jeg se om jeg får litt hjelp med lufting av henne og handling i løpet av uken. Jeg sliter jo veldig med å gå, smerter og jah, alt som hører med. Skal ikke klage for mye om det i dagene fremover, men når jeg ikke kan gå noe særlig er jeg glad jeg har bloggen f.eks. å pusle med! Skulle jo ha ryddet her osv. men kan jo ikke få til alt. Klarer jeg å få hunden ut på do, lage middag og å dusje så får jeg være fornøyd tenker jeg. Takker for mye omtanke om dagen fra venner, blogglesere og alt! ♥ Setter også enormt pris på min personlige tjener for helgen, men det er jo nesten på sin plass ettersom jeg living my life as an Kardashian?!?!?! Neida, joda.

Hvordan har helgen din vært?

10 kommentarer
    1. så bra du har kost deg!! 😀 er så godt med sånne helger også. Jeg har virkelig kost meg på festival i helga 😀 hunden din er bare nydelig <3 god bedring :*

    2. God bedring med foten Kristine 🙂 søster tid er alltid koselig . Du og søsteren din ligner så på hverandre 🙂
      Kan ikke du og søsteren din ha en challenge med en video ?:) det hadde vært morsomt . I helgen har jeg og mannen vært en tur i Sverige på fredag , lørdag skjedde det lite siden jeg var litt dårlig og idag var det kamp på Åråsen . Ble ikke 3 poenger men satser og håper på bedre sesongslutt så vi ikke rykker ned . Ellers så kom sønnen min hjem etter en helg borte .

    3. Så bra at du har hatt en koselig helg tross for smertene! Krysser fingrene for at smertene avtar litt og litt. Ha en fin uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg